آ

  • آباده، محسن بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

  • آسایش، حمید بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

ا

  • ابراهیمی، مریم مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • اجلی، مهدی تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

  • اکبری، پیمان پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • انبیائی، محمدرضا اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

  • اوحدی، دنیا بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]

  • ایزدی، سید حسین نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

ب

  • باقر موسوی، سید محمد تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

  • برجعلی لو، شهلا تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

  • بهرامی نیا، ابراهیم نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

پ

  • پاشازاده، یوسف واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

  • پورحسینی، فرح روز تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • پورخسروانی، محسن بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

ت

  • ترکی، مصطفی بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]

ج

  • جلالی فیلشور، محمد بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

  • جمالی، فاطمه ارائه مدل ساختاری برای پیاده سازی بلاکچین در صنعت فرآورده‌های لبنی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 117-134]

  • جواشی جدید، سلمان مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • جوربنیان، زهرا تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • جوکار، سهیلا بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • جووری، بهنوش مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

ح

  • حسنی، علی بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • حضرتی، مرتضی بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]

  • حقی شیروانه ده، بهزاد واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

خ

  • خواجه سعید، زهره تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

د

  • دادگر، یداله بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • دهدشتی، زهره تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

ر

  • رشیدی، محمدامین موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • رضوی کارآموز، طاهره بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]

س

  • سالار، جمشید تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

  • ستاری، جلال تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

  • سرورخواه، علی تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • سلیمانی شیویاری، سعید تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

  • سلیمی، مونا بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • سوری، علی تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

ش

  • شایگان نریمان، سروش موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • شفیعی ناطق، محمدمبین موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • شهابی، علی اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

ص

ع

  • عسگری، ناصر مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • علیرضایی، سیاوش بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]

ف

  • فدایی، مهدی تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

  • فرامرزی، یاسر پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • فرخ بخت فومنی، علیرضا تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا ارائه مدل ساختاری برای پیاده سازی بلاکچین در صنعت فرآورده‌های لبنی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 117-134]

  • فهیمی فر، فاطمه بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

ق

  • قاعد، کورش مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • قرآنی، سید فرامرز مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • قنبری، میلاد تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

ک

  • کرهانی، مهدی بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

  • کمالی، مهدی بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

م

  • محمد بیک تبریزی، حسین تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

  • محمودی، حسنعلی بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

  • مقدس، امیرحسین بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]

ن

  • نظری، روح‌اله بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • نظری، کامران پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

و

  • وحدتی پور، سید روح اله نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

  • وقری، شقایق بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

ی

  • یگانگی، سید کامران مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]